myTunes.

Saturday, September 19, 2009

感触

原来我真的把自己看得太重了。

原来他真的可以把我忘记,那么快,那么容易。
曾经,他说过把我忘掉是多么的不可能,多么的痛苦。

原来,那些不可能只是短短的5个月。

其实我不应该有这样的感触,心里觉得很不舒服是为了什么?我很努力地告诉自己,是谁拒绝了他?是谁把他搞得晚上失眠?是谁让他觉得那么自卑?又是谁把他的心再度丢碎?

是我。是我的错。

过去了就应该放手。I always tell this to myself, but how many times have I managed to do that? Not even a single time.

I cant expect him to always be there for me looking back at how I turned him down. But I just want to. I cant forget how we started to get closer to each other, how intimate we were, and everything just disappeared within a month.

I guess I shall really frame the memory up, dig a hole and plant it inside.

It used to be mine, and I know it is no longer mine.

3 comments:

Anonymous said...

why so 坎坷 wan. T.T

Anonymous said...

应该放手还是争取?

Good Luck...

Anonymous said...

*hugs*